Naaisels 137 en 138: kleutertasjes

Ik had nog enkele mooie stukjes stof liggen, net groot genoeg om er zakjes uit te halen. De dochter werd een zakje beloofd uit de rest van de stof van haar verjaardagsjurk en ik had net genoeg vogeltjes om ook een tjilpend zakje te maken.
DSC02295

DSC02293
Het knippen en naaien ging erg vlot. Ja, het speldendoosje werd geleegd op de grond en natuurlijk prikte ik in mijn vingers (het bloedde dit keer zelfs niet echt), maar die vaste waarden horen erbij. Net zoals het labeltje vergeten en er achteraf nog een goed plekje voor zoeken vaste kost is 😉
Alle credit voor dat vlotte verloop gaat naar de tutorial die ik gebruikte om de kids messenger bag te maken.

Het zonnetje scheen zelfs zo fel dat de zakjes bijna licht geven op de foto’s. De echte kleuren zijn iets doffer, zoals je kunt zien op de foto’s waar mijn fotomodel haar exemplaar showt…

Stof: restje verjaardagsjurk uit de strik, de rest van de overbuurvrouw van de bommama.
Patroon en tutorial: kids messenger bag van zaaberry

Leave a Reply

