Naaisel 70: mr finney

Mr Finney, poging 1.
DSC08870

Gebreken bij deze eerste poging:

  • geen broek
  • platte beentjes en voetjes
  • raar zitvlak
  • waar ie niet op kan blijven zitten
  • vinnetje bovenaan staat nog niet recht
  • nogal kleurloos
  • veel gepruts, niet altijd even logische volgordes gebruikt

Maar hey, blijkbaar kan ik een prentje omzetten in een vrij goed gelijkende driedimensionale knuffel. Nog enkele pogingen in dit formaat om die foutjes weg te werken en dan kan ik mij wagen aan de gevraagde schoolmascotte, die ongeveer zo groot als de dochter zou moeten worden…

Gezien het werk eraan (ongeveer een maand denken hoe ik eraan moet beginnen en dan een vijftal uur effectief werken eraan), noem ik het ook een naaisel, nah…

Stof: de strik
Patroon: zie je die tekening eronder? Dat is het…

Leave a Reply

