Naaisels 29 en 30: shortjes

Variaties op één thema. Opnieuw twee shortjes, maar nu in koekiemonsterblauw. Ze stonden sowieso op mijn to do lijstje en na een heel lieve “mama, dat is mooi, mag ik óók zo’n blauw rokje?” vraag schakelde ik een versnelling hoger om ze te maken. Gelukkig voor mij zijn ze nog steeds niet moeilijk om te maken. De tweede keer verliep alles zelfs nog een stuk vlotter dan de eerste keer- al moet ik toegeven dat ik bij allebei eerst de broekspijpen compleet fout aan elkaar gezet heb…

Soit, zoontjelief was blij met het resulaat en dat is het belangrijkste. Allez ja, het feit dat ze hem effectief passen is ook mooi meegenomen natuurlijk 😉

Stof: nog steeds uit de strik
Patroon: shortje zonder zakken: cailamade
shortje met zakken: craftpassion

Leave a Reply

