Naaisel 22: véél vlaggetjes

Ongepland, maar de juf vroeg het vorige week zo mooi dat ik er niet aan kon weerstaan: nóg meer vlaggetjes. 31 stuks aan één vlaggenlijn, dus nog meer exemplaren dan aan de vorige 2 samen en toch heb ik er véél minder lang aan gewerkt. Ik merk aan alles dat het naaien me nu al een pak vlotter afgaat, ik ben er ‘maar’ 4 à 5 uur mee bezig geweest.

7.5 meter = veel breder dan onze living en hopelijk net breed genoeg voor de school!

Morgen mogen ze naar hartenlust wapperen op het tuinfeest van de school terwijl de zoon er allerlei wolvenstreken uithaalt. Tenzij het binnen doorgaat natuurlijk, dan wordt het wapperen van de vlaggetjes iets minder. Wij blijven alleszins even benieuwd naar het allereerste optreden van zoonlief!

Stof: tafelkleed uit hema
Patroon: potlood en lat

Leave a Reply

