Naaisel 10: een naaitasje

Officieel een naaitasje. Of een toiletzakje of een speelgoedvervoertasje of een reservekleertjes-en-pamperbenodigdhedentasje of een speelsjakosj-voor-kleine-mensjes of…

Hoe dan ook, in de naailes leerden we watteren en een rits insteken. Het resultaat is niet perfect (kleermakerskrijt, wordt dat niet verondersteld om uitwasbaar te zijn?), maar alleszins wel stevig, speels en kleurrijk. Wie hem wil, kan hem winnen. Niet omdat ik zo ontevreden ben van het resultaat, maar omdat ik de laatste tijd mijn hoeveelheid tassen al meer dan verdubbeld heb. Zoonlief wil af en toe àlle tassen van de mama tegelijk rond zich doen, deze erbij zou ervoor zorgen dat hij omvalt 😉

Voorwaarden?

  • ertegen kunnen dat het geen perfect tasje is
  • voor 25 maart reageren op dit bericht (ach ja, anders kan ik niet weten dat je hem wil hé)
  • je lievelingskleur vermelden (als er meer dan 1 reactie komt, dan maak ik het kiezen van een winnaar leuk voor mezelf -of de zoon of de dochter)

Hoe groot het tasje is? Ongeveer het formaat van een grote toiletzak.
Wat kan er allemaal in? Best wel veel en nog iets meer als je het gestructureerd aanpakt. Dit was de inhoud op de vorige foto:

Ik hoop dat ik er iemand blij mee kan maken!

*deze give away liep op mijn blog trijnewijn en is inmiddels afgesloten.*

Leave a Reply

