Naaisel 4: boodschappentas

Deze is eigenlijk al een paar weken klaar, maar werd nu pas gepromoveerd tot fotomodel. Proud to present: de boodschappentas!

Getest met boodschappen erin en met alles nodig voor een uitstap met kindjes. En goedgekeurd!
Bij het maken van deze tas leerde ik met (zelfgemaakt) biaislint werken. Dat vond ik lastig en dat ik er het rode rafelstofje voor gebruikte maakte het absoluut niet beter. Linten keren ging wel al ietsje vlotter, al bleef dit frustrerend lang duren. Ik moet het toegeven, dat er de meeste anderen dunnere stofjes gebruikten die véél vlotter keerden maakte mij toch wel een ietsiepietsie jaloers. Als troost voor mezelf ga ik er van uit dat deze linten vanzelevennooitniet verslijten… En ik klopte een drukknoop in, dat was een belevenis op zichzelf.

Valt het op dat ik fan ben van Ikea-stofjes?

patroon: naailes. Het lijkt een beetje hierop, maar toch niet helemaal
stof: bloemetjes van ikea, effen uit kringloopwinkel

Leave a Reply

