Naaisel3: workshop ikea

Leve zappybaby, want dankzij hen mocht ik vandaag in Brussel een textielworkshop volgen van Ikea. Je mocht maken wat je wou met stofjes van de Ikea. Allez ja, je had toch alleszins keuze uit een vlaggenlijn, een poppetje, een knuffelkussentje of een kussenovertrek. Moeilijke mie als ik ben, wou ik heel graag een zakjesophangsysteem maken (of hoe dat ook heet). Gelukkig kon dat ook!

Met de ruime ervaring die ik al opdeed uit de talrijke naailessen (kuch, nog maar zes), leek ik al een stuk vlotter met een naaimachine om te kunnen gaan dan de meeste andere deelnemers aan de workshop. Hierdoor was mijn dinges net op tijd klaar en heb ik maar een klein stukje van de fotoshoot gemist (en erg dat ik dat vond…)

Dit was mijn resulltaat:

En dit leuks kregen we er nog eens bovenop, jippie 🙂

DSC02617

setje naaigerief waar de mensen van de naailes jaloers op zullen zijn (ik zou het toch zijn in hun geval)

patroon: neen, want dan stond de vogel scheef en ik wou geen scheve vogel. Er zijn al genoeg scheve toestanden hier 😉
stof: ikea baby!

Leave a Reply

